En härlig höstdag!

Klockan 9:00 lämnade vi Alexander på dagis. Jag och Victor stannade en liten stund i hallen och lekte lite med vattnet. Det gillade Victor. 
Samtidigt hörde vi hur barnen övade på jullåtarna inför kommande pysselkväll, gulligt!

Sen åkte vi hemåt och gick ut nästan direkt. Det har varit en riktigt skön dag idag. Sol och +10 grader. Victor åkte lite rutschkana och lekte lite i sandlådan. Han gillade att krypa omkring i gräset. Sen var det dags för lunch och sömn. 

Timmarna som är mellan det att jag lämnar Alexander tills att jag hämtar går alldeles för fort. Jag har ju alltid för mycket jag vill hinna med under tiden och hinner väl med hälften. Men det är ju så det är. 

Efter hämtning så var vi hemma och lekte en stund för att sen kika in hos grannkompisen för lite lek. Eftermiddagarna blir ju så mycket enklare när vi är där några timmar. 










Kommentarer
Postat av: Christine Christensson Bruseborn

Jag ser en eller två nöjda killar på vartenda kort. Det är härligt att se!

Kramar och tankar från
Farmor, Svärmor, Mamma
Christine

2013-11-29 @ 07:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0