Passerat beräknat datum för BF

Jahopp!
Var är våran lille bebis?
Jo, han ligger fortfarande och "göttar" sig i min mage.
Allt är ju klart här hemma nu.
Väskan är packad och hemmet är städat.
Så nu får det gärna sätta igång.

Visst är vi trötta eftersom sömnen påverkas en hel del nu i slutet.
Men vi känner ändå att vi är redo för att möta våran nya vardag med att ha två små fina prinsar här hemma.

Min mamma har sovit här sen i söndags i tron att det skulle sätta igång.
Men icke!
Idag lämnade vi Alexander till dagis igen och han hade verkligen längtat dit. Han trixade snabbt av sig skorna och sprang in för att leka med alla hans vänner.
Christer passar på att jobba lite innan det väl sätter igång.
Jag ska bara vila mig idag så mycket jag kan. Och njuta av lugnet.
Vem vet, det kanske är det som får det att sätta igång.



Kommentarer
Postat av: Christine Christensson Bruseborn

Vila Sophia, för att det är skönt att vila. Allt kommer att gå hur bra som helst. Och du har en underbar mamma som ställer upp på dig och din familj. Hälsa henne från mig.
En sak är i alla fall säker......du kommer inte att missa när det sätter igång. Och det är väl tur det......
Kramar och tankar i massor, massor
Christine

2012-10-03 @ 15:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0