klappa händerna


Förra veckan var vi åter igen med på babysimmet och det övades "torpeddyk
" vilket innebar att instruktören höll i Alexander så dök han från henne till mig.
Han dök även från en flytmatta alldeles själv så tog jag imot honom i hans händer.

Alexander är en riktig fisk i vattnet, plaskar och sparkar så vattnet skvätter över både mig och han själv. :-D Han mumlar för sig själv och verkar njuta av stunden


Superduktig är han!!!


Det har börjat babblas otroligt mycket nu, mest hela tiden.
"ord" som maa-maa, paa-paa, baa-baa, taa-taa m.m kommer från hans lilla mun.
Han försöker härma oss när vi säger "hej" så säger han "häää"


Denna veckan har Alexander börjat klappa händerna. Och det är ju himla kul när det låter när man slår ihop dom. haha! Det klappas händer här hela dagarna. Och vi hänger på och klappar våra händer. Men då slutar han oftast... härma mig INTE!!! :-)


En gullig sak som han gjorde idag var att han hade sin napp i munnen, sen stoppade han den i sin pappas mun. Tog tillbaka den och stoppade den i sin mun för att sedan stoppa den i min mun. Så gjorde han flera gånger.
Det var så himla gulligt.
Sötnöt!!!



Finskjorta på när det vankas kalas för kusinera.


Byxorna hamnade nog inte helt rätt. Tokiga pappa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0