Massa bus

Denna veckan har Therse förgyllt våran vardag här hemma.
Alexander tycker hon e helfestlig som busar och leker med honom hela dagarna.

Vi tog oss en tur till Stenungsund med tåget i tisdags och det gick så bra så. 10 minuters färd så var vi framme, Perfekt!
Alexander verkar tycka det är spännande att åka tåg och se naturen utanför svisha förbi.


I onsdags kväll så gav jag Alexander sin vattenflaska när han gick runt i sin gåstol. Jag fastande i tv:n en kort sekund och nästa så kikade jag på Alexanders ryggtavla och ser att han dricker... men inte ur vad.
Joho då, han hade lyckats få tag i mitt vattenglas som stod på vardagsrumbordet. Och baljar vatten så hela han är dyblöt. Men gladare barn får man leta efter. Han skrattar i glaset och är överlycklig att han "lyckades" dricka ur ett glas alldeles själv. Haha!

Det blev ett varmt bad på det.

Sötnöt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0