Chokladmonstret

Imorse så gosade jag o Alexander i soffan som vanligt.
Jag hade ställt en öppnad paradisask på armstödet på soffan som Alexander välte ner på golvet.
Glömde att ta upp den och glömde sedan av den.

Efter gos i soffan och morgonvälling på sin filt på golvet satte Alexander igång att leka med sina leksaker medans jag kikade på nyhetsmorgon.

Efter en stund blev det väldigt tyst. Inga leksaker som bankades i golvet så jag kikade över soffkanten för att se vad som pågick därnere...
Alexander ligger på mage med paradisasken framför sig och smakar på alla praliner som fanns kvar.
Man kan ju inte annat än skratta för han var ju så otroligt nöjd när han låg där och mumsade och så söt med choklad runt hela munnen.



Våran lille gottegris!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0