Alexander är 3 veckor

Idag 10 Maj är Alexander 3 veckor gammal.
Tiden bara springer iväg.

Här kommer lite bilder från veckan som gått.


Alexander är inte jätteförtjust i att bada.


Men söt é han! 


Han är allt ganska nöjd efteråt när han får ligga i sin fina morgonrock


Han försvinner nästan när han sitter i babysittern.


Här invigs den coola Johnny Cash bodyn. Cooling!!!


Han somnar så fort han hamnar i bilstolen.


Här har vi den såkallade matkoman!


Alexander går inte upp i vikt som han ska så nu får han även ersättning till käk.


Kan själv!


Han har verkligen ett järngrepp om flaskan.


Kommentarer
Postat av: Elese

Lille gooding så söt han är!! :)

Jonny Cash bodyn är ju klockren. Cool body- cool kille :)

Håller me att bada inte är så himlans roligt.. Måste få protestera lite =)



Kram på er alla!!

<3

2010-05-11 @ 20:12:50
Postat av: Åsa Fransson

Gullunge.

Klart att det inte alltid e så kul o bada,

kallt o blött.

Mycket goare i mammas o pappas varma famn.



kramis

Postat av: Christine Christensson Bruseborn

Hej på Er!

Kul att ni kunde komma och hälsa på mig nu när jag själv var upptagen....och snuvig.

Jag ser fram emot att träffa er snart igen - och få snusa lite i Alexanders nacke (små babysar luktar så gott just där) nu när jag inte längre är förkyld.

Dennis och Jennifer hälsar också!



Kramar och tankar från mig

Mamma, svärmor och farmor

Christine

2010-05-20 @ 16:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0