Vecka 35

I tisdags var det sista träffen med föräldragruppen.

Och i lördags åkte vi (äntligen) och hämtade barnvagnen.
Vi är såå nöjda över vårat inköp. Den är skitsnygg!!!

Nu har vi nog allt, bara den viktigaste som saknas.


Liggdelen


Sittdelen


Bilbarnstolen som kan fästas i chassit


Krokodilskinns imitation...coolt! ;-)


Matchande skötväska


Skötbord

Fortfarande full fart inne i magen. Jag kan vakna på nätterna av att han far runt
som en liten galning.



Har fått låna ett bälte av min vän Mikaela som ska hjälpa till som ett bra stöd vid foglossning.
Har använt det mycket på jobbet och det hjälper till väldigt bra.
Det gör ont i ryggslutet när jag går och ligga på rygg i sängen
är bara att glömma för tillfället. :-(

Vecka 35
Du: Barnet är nu mycket uppmärksamt på dina känslor och sinnesstämningar genom de hormoner som avsöndras i din kropp och når fostret via moderkakan.
Bebisen: Vikt- och längdvariationerna är mycket stora nu men normalt väger bebisen ungefär 1,9 - 2,5 kg och är ca 45 cm lång.


Kommentarer
Postat av: Åsa Fransson

ÅJ! Vilka coola kärror lille Alexander har fått.

ÅH! Vad vi längtar efter honom.



kram mormor & morfar

Postat av: Sophia

Ja, :-D Visst é dom coola!

Nu är det inte lång tid kvar tills han e här.

2010-03-16 @ 06:27:47
Postat av: Christine Christensson Bruseborn

Måste bara hålla med - otroligt fin vagn och fina tillbehör. Men jag måste kommentera den fina magen också....den är otroligt söt och rymmer ett litet under! Hoppas du mår bra Sophia, försök vila så mycket du kan nu i slutet. Det hjälper till när han vill anlända till vår värld.



Kramar och tankar i massor till er båda

Christine - blivande farmor....

Postat av: Sophia

Vi är såå nöjda över våra inköp. :-D



Det är ord man behöver höra när man känner sig

klumpig och stor. :-D Tack!

Jag mår bra men har fått en hel del förvärkar som känns rejält.

Lättare sagt än gjort med den där vilan... "ska bara" används mycket. Ska skärpa mig!!!



Var på MVC idag och huvudet är helt fixerat. :-D



Hoppas han kommer snart. Vecka 38 är lagom.

2010-03-16 @ 20:54:41
Postat av: Christine Christensson Bruseborn

Hej igen Sophia!

Du ärver ju inga anlag från mig via Christer i hänseendet "föda tidigt" - men man vet ju aldrig. Christer var 2 veckor för tidig så jag håller tummarna.



Kram

Christine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0