6 veckor

I tisdags (1/6) var det dags för BVC besök igen.
Alexander väger nu 5080
och är 55 cm lång.

Denna veckan har Alexander fått mycket frisk luft för vi har gått långa promenader varje dag.
Underbart väder så man får ju passa på. Såg till att bränna mina axlar lite igår med. :-)
Dags att inse att det är sommar på riktigt nu och börja smörja in mig.

Alexander fick en fin solhatt av mormor som ska användas flitigt i sommar.

Lite bilder från veckan som gått.

Busungen

Gosigt med pyamas

Här är någon som älskar att vara naken.

Fina små skrynkliga fossingar.

Alexander håller ett hårt grepp om mormors finger.

Prosit!

Fina Alexander

Alexander ligger och speglar sig i babygymmet!

Somna hos mamma det e mysigt det!

Här fick vi ta en akut matpaus i Kungälv.

Usch mamma, jag får ju tjejbaciller.

Här sitter Alexander bra i pappas händer!

Vovven sover alltid tillsammans med Alexander.

Sover gott efter en rejäl måltid.

2 nätter i rad har Alexander somnat ca. kl 21:00
och vaknat nästa gång runt 03:00-04:00
Underbart.
Hoppas att han fortsätter med det. Han har ju två föräldrar som
älskar att sova så det är ju inte omöjligt.


Allt detta fina fick Alexander av sin favvo Therese!


Kommentarer
Postat av: Elese Penntroll

Min lille kompis!=)

Sötaste grabben! Tror de är bäst att han vänjer sig vid tjejbaciller:)När han blir stor kommer mammsen inte gö annat än jaga bort tjejer från tomten:)



Förresten jag prövade att gö en lemonad i dag..va uschluss sötäcklig!

Den va inte att leka med- bättre lycka nästa gång!

Puss på er era gooingar!

<3

2010-06-03 @ 17:29:25
Postat av: Christine Christensson Bruseborn

En underbar bild på mamma och son i bildspelet!!!!



Kramar och tankar

Farmor, mamma och svärmor

Christine

2010-06-04 @ 13:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0