Vecka 32

Har en del förvärkar från och till varje dag nu.
Det närmar sig med stormsteg till dagen D. :-)

Mår bra men är betydligt tröttare för varje dag som går.





Hade velat simma egentligen men jag tyckte det var lite obehagligt sist med alla sparkande ben.
Så det får bli lite promenixer och kanske några steg på stepmaskinen...

Bara att promenera i detta snölandskap är ju grym träning för benen.
Jag och Christer pölsade i lördagens snöstorm bort till hans pappa. Jäklar va kämpigt det var men så roligt.
Då var vi duktiga. ;-)

Nu är det bara 5 veckor kvar tills jag går på ledigheten... så jäkla gött.
Slipper att stå i kassan nu och är istället på kontoret, lagret och hjälper till på avdelningarna när det behövs.
Det känns mycket bättre att ha det så här.


Jösses va den lille krabaten hickar nu för tiden.
Flera gånger per dag och länge. Kan faktiskt bli lite irriterande för det rycker ju i magen konstant.
Men det är ju tydligen helt normalt och jag kan inte göra något åt det heller så det är bara att acceptera.
Stark e han också. Han vet vart man ska slå. Men han har inte upptäckt mina revben än, hoppas han inte gör det heller. :-)

Nästa vecka på tisdag är det första föräldragruppsdagen och på fredag är det MVC.
Spännande!!!







Vecka 32

Bebisen: Barnet är nu ca 41 cm och väger ungefär 1650 gram. Fettlagret under huden blir tjockare för att ge energi och sköta temepraturregleringen efter födseln. På pojkar har testiklarna börjat sjunka ner i pungen och med lite tur kan man se pungen tydligt med hjälp av ultraljud.


Kommentarer
Postat av: Nina

Tänk att det inte är så långt kvar! Vad spännande! Oj, vad Max och lillen kommer ha kul ihop!

2010-02-22 @ 09:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0