20 sekunder

Från fredag till lördag har Alexander varit hos sin mormor och morfar och busat.
När vi lämnade honom på fredag eftermiddag skulle Alexander visa upp att om man släpper hans händer när han står upp så sätter han sig ner på knä själv.
Men istället passade han på att visa nåt helt annat.

Han stod kvar mitt på golvet hur länge som helst kändes det som, säkert 20 sekunder.
WOW... alla stod och höll andan och bara observerade hans nya skills som sen övergick det till applåder och beröm när han satte sig ner. Oj, va stolt han var. :-) Och vi med!!!

På lördag eftermiddag kom vi och hämtade honom och dom hade haft det jättebra med massa bus, mys och lek.
Vi hade saknat honom som tusan så det var gott att få hem honom.
 
Nu inatt så vaknade vi runt 04:00 av att lillen kräktes. :-(
Hela kudden och täcket var blött och han var helt slut, stackarn!
Både jag och Christer gick upp och hjälptes åt med att byta pyamas och sängkläder.
Jag satt uppe med honom en stund och kramades och försökte ge honom vatten men har var inte direkt intresserad.
La honom i sin säng igen och han sov vidare till 07:00.
Han fick sin morgonvälling med drack bara upp hälften. Lite kinkig och matt efter nattens kämpande.
Vi tog oss en uppfriskande morgonpromenad nu i morse medans Christer sov vidare.
Nu sussar Alexander gott i sin säng och jag sitter och myser framför nyhetsmorgon.

Hoppas att det är tänder som är på G och inte nån jäkla kräksjuka.
Men han verkar ju må bra nu idag så.

Stoppade i mig vitpepparkorn i förebyggande syfte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0