Vecka 7





I lördags berättade vi våran nyhet för Christers pappa Beine och Edina.

Och i måndags åkte vi hem till Christers mamma Christin och Dennis.
Dom hade flyttat sen sist så nu bor dom nära Eriksbergskranen och
har kanonutsikt.

På tisdagen åkte vi ut till Sophias föräldrar Åsa & Lasse och berättade att
dom ska bli mormor och morfar.

Alla blev jätteglada för vår nyhet.
Antar att det sprider sig ganska snart till våra syskon + släkt. :-)


Tröttheten blir bara värre känns det som. Är så trött på jobbet, orkar
knappt ta för mig nåt. Hoppas det inte kommer vara så här resten av tiden.
Jag berättade för chefen i onsdags så hon har lite överseende för
mitt gäspande. haha!

Jag har nog tappat lite aptit den senaste tiden. Orkar inte äta så
mycket åt gången längre. På kvällen har jag oftast inget sug alls.
Bara vatten. För törstig är jag.
Måste skärpa mig och äta bättre.


Kommentarer
Postat av: Kjell-Åke

GRATTIS Christer och Sofia till den snart JÄTTESTORA

magen.

Jag hoppas allt går enligt planerna grattis igen



Mvh Kjell-Åke (mowwe)

2009-09-01 @ 15:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0